
Geurlabel
Het zelfklevende GEURLABEL geeft u de mogelijkheid om aan geurmarketing te doen.
Het BRAILLE LABEL wordt veel toegepast in de farmaceutische industrie. Via deze labels is communicatie mogelijk met slechtzienden. Maar het BRAILLE LABEL vindt ook z’n weg naar trendy verpakkingen. Het reliëf van deze speciale inkten is ideaal voor tactiele marketing. Het is een manier om hippe, speciale effecten toe te voegen aan uw etiket.
Het zelfklevende GEURLABEL geeft u de mogelijkheid om aan geurmarketing te doen.
Het zelfklevende BOOKLABEL is een ideale, knappe oplossing om de beschikbare communicatieoppervlakte op verpakkingen te vergroten.
Label dat het communicatieoppervlak op producten vermenigvuldigt tot 3 of 4 bedrukbare zijden. Het label bestaat uit twee scheidbare lagen.
Omschrijving Verwijderbaar label voor promoties en diverse toepassingen. Het verwijderbare etiket is niet zelfklevend. Het specifieke kenmerk van de DRYPEEL